- اگر هنگام تحویل کالا ببینم که مشکلی دارد می توانم آن را تحویل نگیرم؟
بله اگر ایراد کالا هنگام تحویل قابل مشاهده باشد می توانید از تحویل آن خودداری کنید.
- اگر چند روز از گارانتی محصولی که خریده ام گذشته باشد، گارانتی آن چگونه محاسبه می شود؟
گارانتی محصولات از زمانی شروع می شود که فاکتور فروش شما صادر شده باشد. بنابراین تاریخ مندرج بر روی برگه گارانتی تنها ملاک انقضای گارانتی محصول نیست.
- اگر کالای تحویل شده با محصول داخل سایت مغایرت داشته باشد چطور آن را بازگردانم؟
وجود مغایرت باید حداکثر ظرف 24 ساعت به اطلاع کارشناسان ما در واحد خدمات پس از فروش برسد.
- از شهرستان چطور کالا را مرجوع کنم؟
در صورتی که کالا را توسط اداره ی پست تحویل گرفته اید برای مرجوع کردن آن نیز باید از همین طریق اقدام کنید و یا اکر از طریق پایانه حمل و نقل (باربری) آن را دریافت کرده اید از همان طریق بازگشت بزنید.
هزینه ی پست پیشتاز با ارائه ی فاکتور و قبض شرکت پست پس از تایید کارشناسان خدمات پس از فروش ما به حساب تان واریز خواهد شد.
- اگر کالا مورد پسندم نبود امکان مرجوع کردن آن وجود دارد؟
مرجوع کردن کالاها بنا بر شرط باز نشدن بسته بندی و استفاده نکردن از کالا امکان پذیر است. (ضمنا مبلغ پرداخت شده توسط مشتری طی 3 الی 7 روز کاری عودت داده میشود.)
- درخواست مرجوع کردن کالا از طرف من چطور در زرین شاپ بررسی می شود؟
پس از بررسی علت مرجوعی توسط همکاران ما در بخش خدمات پس از فروش هماهنگی های لازم با شما برای بازگشت وجه به حساب تان صورت خواهد گرفت.
- چه زمان و با چه شرایطی می توانم محصول خریداری شده را بازگردانم؟
مشتری مداری از اصول اولیه ی فعالیت زرین شاپ است. ما تمام تلاش مان را کرده ایم تا کالا و محصولات با کیفیتی را عرضه کنیم؛ اما اگر به هر دلیلی مشتریان خواستار مرجوع کردن سفارش خود باشند چنانچه تمام شرایط مرجوعی را رعایت کنند، به راحتی قادر به بازگرداندن کالا به انبار ما خواهند بود.
- چطور درخواست مرجوع کردن کالا را ثبت کنم؟
می توانید با تماس با واحد پشتیبانی در خواست خود را ثبت کنید.
- چه مواردی باعث از بین رفتن ضمانت ۷ روزه بازگشت کالا میشود؟
7 روز ضمانت بازگشت کالاهای دارای عیب و نقص مشمول شرایطی است که در قسمت شرایط و قوانین ذکر شده است.