- سفارش دهنده کالا بایستی آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده خریدار می باشد.
- در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، سیل، زلزله، اتش سوزی و ... و وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار فروشگاه چینی زرین ایران نباشد، و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده فروشگاه چینی زرین ایران نخواهد بود.
- ممکن است در زمان ثبت سفارش، چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش گذاری کنند که موجودی کافی نداشته باشد.در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است.بدیهی است که وجه پرداخت شده نفرات دیگر به ایشان عودت داده خواهد شد و مجموعه فروشگاه چینی زرین ایران هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد.
- با توجه به سیاست مجموعه فروشگاه چینی زرین ایران در راستای توزیع کالا به صورت مستقیم برای مصرف کننده، محدودیت سفارش گذاری یک کالا به تعداد برای برخی از کالاها وجود دارد. بدیهی است مجموعه فروشگاه چینی زرین ایران می تواند کالای جایگزین را پیشنهاد یا وجه پرداخت شده مشتری را به ایشان عودت نماید.
- عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه امکان پذیر می باشد.
- در صورت مشاهده هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، مشتری بایستی ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا از ساعت ۹ الی 20 به پشتیبانی فروشگاه چینی زرین ایران اطلاع دهد.در صورتی که این مغایرت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ باشد.
- فروشگاه چینی زرین ایران اصلی بودن کالاهای ارائه شده را ضمانت مینماید.
- شرایط بازپس فرستادن کالا:
چنانچه کالا در مدت زمان ۷ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی فروشگاه چینی زرین ایران و با در نظر گرفتن شرایط زیر باز پس فرستد.در غیر اینصورت از عودت آن خودداری نمایید.
- کالا بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد.
- کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور ، برای مجموعه فروشگاه چینی زرین ایران ارسال شود.
- مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.
- هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد.
- اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده فروشگاه چینی زرین ایران میباشد.
مشتری از خرید منصرف شده باشد. در این حالت تا زمانی که بسته ارسالی از فروشگاه خارج نشده یا کالا به دست مشتری نرسیده باشد، یعنی مشتری کالا را از پست تحویل نگرفته باشد، در هر شرایطی میتواند کالا را مرجوع کند، بدیهی است هزینه ارسال به عهده خریدار می باشد. چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و ... باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی فروشگاه چینی زرین ایران موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا می باشد.
شرایط گارانتی
صنایع چینی زرین ایران سرویس های غذاخوری 6 و 12 نفره خود را از تاریخ فروش به مدت 12 ماه به شرح زیر ضمانت می نماید:
1. یک نوبت تعویض یک قطعه شکسته داخل سرویس ها با قطعه مشابه سالم (درقبال ارائه تکه های خرد شده قطعه) در مراکز خدمات پس از فروش.
2. تعويض قطعه يا قطعاتی كه احياناً دارای عيب كيفی باشند با قطعات مشابه سالم. (مشروط به عدم استفاده از آن)
3. تعویض قطعاتی که پس از شستشو دچار رنگ پریدگی گردند. (فقط برای سرویس های دکور شده به روش داخل لعابی)
توجه:
- این ضمانت نامه فقط سرویس های تولیدی این شرکت را شامل می گردد و برای قطعاتی که به صورت تکی عرضه گردند، اعتبار ندارد.
- تعهدات این ضمانت نامه قابل انتقال به سرویس هایی به جز سرویس ذکر شده در این ضمانت نامه نمی باشد.
- برخورداری از مزایای این ضمانت نامه، منوط به رعایت دستورالعمل استفاده از محصولات است. جهت اطلاع از دستورالعمل استفاده از محصولات اینجا کلیک کنید.
- مبنای تعریف عیب کیفی، موارد مندرج در استاندارد ملی 1164 بوده و مرجع تشخیص آن واحد کنترل کیفیت شرکت صنایع چینی زرین ایران می باشد.
- محدوده اعتبار این ضمانت نامه، مرزهای جغرافیایی کشور ایران است.
- لطفاً جهت استفاده از خدمات این ضمانت نامه، با در دست داشتن فاکتور خرید به یکی از مراکز خدمات پس از فروش مراجعه نمایید.